Tema: Re: opel servisas Vilnius - ?
Autorius: kef
Data: 2017-10-25 13:05:54
Nebus teisus. Kaina turi pasakyti tokiu atveju pries imdamiesi arba naudotis
valandiniu tarifu su reglamentuotu gedimo paieskos laiku. O laiduko kaina as
tik siaip, kad kas ten bebutu kad nesukciautu daugindami is pi laipsniu kiek
laipsniu lauke. Tam ir yra nemazos diagnostikos kainos, ar 50 ar 100€. Vienu
atveju nereikia net laido kisti, kitu reikia galva pasukti, vidutiniu atveju
apsimoka visada.

"skaitytojas"  wrote in message news:ospn4v$t0h$1@trimpas.omnitel.net...

pats papuvęs laidukas gali kainuoti 10€, bet už tai kad žinojo, kur
ieškoti to papuvusio laiduko, tai manau nepasidžiuos nuplėšti gerokai
daugiau ir bus visiškai teisūs. Čia netaikau konkrečiam servisui, čia
apskritai logika, kodėl kartais už menknienikį reikia sumokėti daug.