Tema: Re: COM: Opel Vectra (BE RŪDŽIŲ!)
Autorius: Vytas
Data: 2017-10-22 15:57:44
Pizdiš, eilinį sykį..
Su Vectra C baigiu susukt 100 kkm - sėdynių ergonomikai priekaištų
 neturiu. Prieš perkant Vectra, bandžiau pirmos kartos Zefyra, ten
 sėdynės - katastrofish.. pabėgau neatsisukdamas. O iš visų turėtų
 "senobinių" auto, pačios patogiausios mano šiknai ir nugarai buvo
 pas Saab 9-5.

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----