Tema: Re: Kas cia sakė kad dacia negerai?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-10-18 19:05:22
On 10/18/17 09:33, Arj wrote:
> Nu servisas - autorizuotas saip buvo, ar kitais zodziais "dileris". Tai
> tu nori tuo pasakyti kad ne is to dilerio auto pirko, jei butu pirke is
> hondos dilerio, viskas butu ok?

Ir kokias toli siekiancias isvadas galim padaryt ivertine, kad kokio
hannoverio shudbudej esantis vago dyleris yra peCkelis ir neturi
pasisamdes gorilu su smegenais? Tipo is to galima padaryt isvada apie
koki mioleri?

Va mano vietinis bnv/opel/citroen/pezo/etc dyleris yra shudarankis. Kiek
man ko remontavo, tiek dazniausiai ka nors kitka sugadindavo. Bet ar tai
reiskia, kad visi jie visose salyse tokie? Tipo mioleris ir autodina?

Arba pvz musu vietinis merso dyleris garseja kaip supercool. Ar tai
reiskia, kad silberis irgi tox?