Tema: Re: Tarkime mano kieme paliko automobilÄÆ likimo valiai
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-10-11 01:29:39
Nestėj viena kart paklausė ar nenorėčiau benzo už 2 Eurus užsipilt..
Galvojau šiaip gal per daug pinigo įkišo, bet kad žmogus toks truputi..
dėmėtas buvo. Pasirodo Neste automatas gražos neduoda (spėju iš 5€), tai
bandė rast "partnerį" :)

Mašina: sena silkė.

Tai vat tokiem gal evakuatorius yra prabangos prekė, lauks kol parvilks
draugelis..