Tema: Re: Ismetamu duju analizatorius Vilniuje?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-19 14:15:29
2017.10.19 14:09, Nevkurse rašė:
> As ji po montavimo kolegai rekomendavau (paskubejau, pirmos savaites po
> mantavimo), tai man po to pries ji nuosirdziai geda buvo. Kai zmogus
> nepasikentes nuvaro ir numeta Slavai auto su zodziais 'arba padarai, kad
> pradetu veikt, arba issiimi nx', tai man zinok sleptis po lapais
> norejos. Beje, tada padare, per savaitgali. Cia tipo normal, specas?

nezinojau. dekui...
mano santykis su dejusiu dujininku toks buvo, bet jis ten kariavo del
to, kad buvo uzstates obd kuro korekcija ku is esmes nelabai veikia su
turbininiais IR buvo kazkoks bugas softe tame dalyke, tai atjungus ir
sureguliavus 3 (tris) metus buvo 0 problemu. kai atsirado problemos,
tada pamaciau, kad jis emigraves ar pan, o kiti buvo dar blogiau - kur
bevaziavau ten male sh. slava padare.
purkstukai hana, kompas cosmo-s.