Tema: Re: parkingas prie LSMU UPDATE
Autorius: NiTrOgEn
Data: 2017-10-15 22:31:47
Taigi pameginau prisiparkuoti kaip paprotinote prie traumatologinio skubios
pagalbos - situacija dabar tokia, kad visur, kur ala ''nemokamai'' yra
graziai sudelioti slakbaumai su nr. atpazinimo sistema, tad pagudrauti
vargiai ar pavyktu. Tad prisiparkavau ten esancioje tvarkingoje mokamoje
aiksteleje su tarifu 60 Eurct/val. kas, mano manymu, yra labai adekvatu.

---
M.