Tema: Re: subaru outback 2008 2.0 boxer diesel ?
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-10-11 08:54:05
dar sankaba ten chujova. Pirmosios sankabos versijos is vis degdavo be
pastangu, o patobulintos versijos irgi neblizgejo, sunkiai pirmos ir
atbuline pavaros jungesi, o ziema uzsmardinti sankaba taipogi nebuvo
sunku. Bet nepaisant visu situ nesamoniu ir gresmes del alkuninio, man
masina patiko, vairavosi tikrai maloniai.