Tema: Re: Skirtingu spalvu antifrizas.
Autorius: Tomas
Data: 2017-09-29 13:19:09
99%, kad jis nežino ką pylė vietinis garažiukas ir jam visai neįdomu.

"fenix@h"  wrote in message news:oql6j4$ti3$1@trimpas.omnitel.net...

2017.09.29 13:07, Vytook's rašė:
> kokį noriu pilt galiu pasakyti, o ką vokietis įpylė, be šansu

jei tai vokietis, o ne vokietijos imigrantas - 99% kad jis ipyle lygiai
tai, kas parasyta instrukcijoj. 1% palieku zmogiskai klaidai... pas tave
tikriausiai bus parasyti knygutej tokie variantai: Gxx arba use
mitsubishi approved arba chemines medziagos pagrindas (etilen glikolis,
mono-etilen glikolis etc.). mano auto tinka etilenglikoliniai pvz.