Tema: Re: Siuntinukas is UK
Autorius: Korke
Data: 2017-09-21 00:27:24
oh... dar vienas "asmenine patirtimi" paremtu faktu skleidejes.

Tiek iki susijungimo, tiek dabar. Siusta n siuntiniu, jei rankos
nekreivos uzrasyti ju UK adresa, viskas buvo atsiusta tvarkingai.
Neatmetu galimybes, kad pasto kompanijos koks naujokas suda sumale, nes
ten jie per diena ne desimtimis siuntu priima ir apdoroja. Taigi visoms
kurjerinem kompanijoms adresas zinomas.

Jei sazine leidzia visada galima giminaiciams uzkrauti "nu
priimk/pasiimk is pardavejo, tada sutartu laiku idavinek dushmanui,
kuris gal atves" pasirinkimo laisve.