Tema: Re: sildomas priekinis stiklas - pros & cons
Autorius: svyt
Data: 2009-07-31 13:25:23
ziema as iseinu i kiema, uzvedu zyzeli ir gryztu namo pusryciauti, po 15
minuciu buna viskas nutirpe ir silta viduje. Dar dizeliui ta reik daryti,
kad abratke susildytu kura bake, susiltu kuro filtras. Tai ipratau daryt dar
senais laikais kai kuro filtrai budavo nepasildomi, kuras prastas. dabar tas
neipac butina, bet visais atvejais geriau isbegt i kiema minutei ir gryzt
namo, nei salti 10 minuciu kol isils masina. Dar, jei kartais nuo didelio
salcio neuzsives, turesi laiko paskamint kolegai kad pakeliui paimtu i
darba, ar pagaut kaimyna kad uztemtu.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.