Tema: Re: Eismo pasikeitimas URmo ziede
Autorius: Renookas
Data: 2009-07-30 21:10:33
nemaiso. ten tokiu nesamoniu pripaise kad ziauru ziureti. vietoj to kad butu
nupiese kaip tvakringai pagal taisykles vaizuoti, kad visi kurie zenklu
nemato, kelio zenklinimu naudotusi ir suprastu kaip vaizuoti tai padare kad
tie kurie vaziavo teisingai vaizuotu nekliudydami tiems kurie vaziavo
neteisingai.

Vienu zodziu toki suda supaise kad visiskai neaisku kam tokio sudetingumo
reikejo. man tai px, as ir taip ir taip galiu pravaiziuoti, svarbu aisku
kaip, bet kai nusitrins zenklinimas prasides ten daugiau banzai nei kad
isvaziavimas is trecios juostos link mergeliu. Siandien vos neivyko jau ten
avarija del tokio zenklinimo. isvaziavimo link girstupio zenklas zjbs
atrodo: ale is pirmos juostos isvaizuoti reikia, bet kas idomiausia nuo
pramones net ivaizuoti ta pirma negali. turi durt i antra ir siukiuotis i
pirma, kai atstumas ble vos ne 10 m.