Tema: Re: Duju balono patikra Vilniuje
Autorius: config.lt
Data: 2009-07-28 20:43:14
patikra visada panasiai kainavo, galioja lyg 5 metus ?
lygtai seniau budavo galima paciam isemus kazkur nuvezt, kad tik patikrintu,
bet jau neatsimenu kur
tik taip butu pigiau
seniau buvo galima isimti baliona ir TA praeiti su 'neveikiancia ir
nenaudojama' iranga. Tai ir baliono amzius budavo neaktualus. Esu taip dares
pora kartu. Vienok veliau uzrauke ta reikala. Dabar turetum nusimontuot ir
reduktoriu, rodos. Aisku, yra tikimybe, kad kapoto nepakels paziuret :)

tu paskaiciuok - gal tau geriau apsimoka nusipirkt nauja baliona, jis 10
metu turi garantija be patikrinimu. Dar ir matmenis pasirinksi gal
geresnius, jei reik