Tema: Re: Kas cia ? FOTO !!!
Autorius: FwsA
Data: 2009-03-02 14:50:14
Pas mane irgi kadaise buvo toks dalykas nudveses. Pas VW Jetta 86' 1,8
ipurskima. Servise sake ieskot lygtais elektroninio laisvu apsuku
reguliatoriaus. Naujas kainavo milijona, per skelbima radau uz 20Lt (Minsko
pl. savartyne). Telefonu suprato ko as noriu. Problema issiprende ir daugiau
nesikartojo. Manau ir tau vertetu padeveto paieskot
Gedas
T.Carina 94' 2.0 benzas-dujos
Vilnius