Tema: Re: apie duster
Autorius: none
Data: 2017-09-13 14:33:16
tu čia žiūri pardavimus Lietuvoje? Ten su reeksportu jie pažaidė, todėl
tokie geri fiatų pardavimai.
Daug kam neatitinka poreikių tokių, kaip pvz. "pimpio ilginimas". Man
asmeniškai negraži, ypač vidus negražus. Kadangi nesu važiavęs, tai
daugiau nieko negaliu pasakyti, bet įsivaizduoju, kad tai tikras "you
get what you pay for".
Yra kas perka naują android aparatą su 1GB ramo už 30 ar 50€, džiaugiasi
ir vargo nemato. Nes jiems toks aparatas atitinka poreikius.
Taip pat atsiras kam Dusteris atitiks poreikius.