Tema: Re: tepalo keitimas CVT Hondai
Autorius: news reader
Data: 2017-09-12 19:09:44
sunku pasakyt, nes tiesiog nuvarau aptarnavimui kai kompas pasako, o ten
ka jie keicia tai nelabai svarbu. Manau, kad viska ka priklauso.

Tiesa, turiu dar viena masina kuri nebuvo pirkta nauja tai sitai biski
ziurima pro pirstus. Gali buti ir 3, ir 4 metai nekeistas. Bet dabar jau
keisiu su sekanciu tepalu keitimu.