Tema: Re:koki keleivini busika pirkt
Autorius: Kancler
Data: 2017-09-12 10:26:28
As pasiemiau 2009 tranzita berods 63 kw, sanaudos vaziuojant 100
 apie 6,5 ltr.
8 vietos, bet man labiau tokia komponuote patiko, teko vazinet 9,
 kur priekyje 3 vietos, tai nepatogu.
Kitu isntavo saraso neteko vairuot, bet tranzite sedesena
 vairuotojo patogi.

Klaipedoj yra kontora uab mikrobusas, veza isn norvegu, turi
 kazkokia skyle invalidu draugijose, tai pas juos visi su mazom
 ridom ir ganetinai geram stovyje, nedauzti.
Didziausia beda visi bebkondiskiu, bet su autonominiais peciukais