Tema: Re: blogas kvapas salone
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-04 09:51:21
nepades cheminis. problema ta, kad kvapu saltinis yra kitoj kilimo pusej
- veltinyje ir porolone. geraja kilimo puse isvalei ir isdziovinai. o
apacioj nebutu keista, jeigu netgi slapia ir praruge viskas. arba kaip
minimum prisigere smarves. kazkada turejau panasu dziaugsma. irgi buvo
ir kvapu, ir langai rasojo nenormaliai. isardziau visa salona, isemiau
visa salono apdaila, kilimus, izoliacija visa. isploviau, isdziovinau ir
surinkau atgal. kvepejo kaip nauja masina ir baigesi visi rasojimai
visiems laikams.