Tema: Re: OT: raktas ratams
Autorius: CodeC
Data: 2017-08-30 17:08:42
On 2017.08.30 17:04, Igaliotinis wrote:
> o kam tas tepalas? Suki tiek kiek reik NM ir vargo nematai.

kol netepdavau, be sokiu su bugnais priekiniu ratu varztu neatsukdavau
daznai. uzkepa ir uzrudije jie per sezona. galbut tai aktualiau nebe
apynaujems masinoms, kuriu tie varztai jau kazkiek parudije buna.
suteptus varztus atsukti galima praktiskai bet kuo, nereik jokiu
vamzdziu prailginimui. o ant uzkepusiu varztu tai esu ir galvute
sulauzes ne viena (beje ne pigia) ir senukini 'kryziu' i spirale susukes.