Tema: Re: Re:CNG gerai/blogai?
Autorius: Vitas
Data: 2017-08-29 12:01:24
Na aišku, variantas vadinasi nevertas dėmesio...

Buvau šia tema neseniai klausęs newsuose.
Apibendrinant,
CNG kolonėlių yra 2 (Vln ir Klaip), Kaune yra bet tik pačio Autobusų parko,
publikai uždara.
Perdarymas į LPG sudėtingas, drąsuolių dar neatsirado, LPG kontoros irgi
nesiima. Benzo bakas mažas, tik ant poros šimtų km užtenka.
Baltarusiai tokius variantus noriai perka.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/