Tema: Re: REQ: padangu 225/55R18 universaliu
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-28 10:44:02
Michelinai yra vasarinės padangos su žieminiu sertifikavimu, tai, grubiai
šnekant, jos būtų teisingas pasirinkimas tose šalyse, kuriem 2 dienos sniego
per metus yra norma. Beje, pasipriešinimas akvaplanavimui pas GY yra
geresnis nei Michelinų. Žinoma, pas kiekvieną gali būti sava prioritetų
eilė, bet man jokių minčių apie Michelinus nebuvo ir dabar jau iš praktinės
pusės GY patenkintas visu 100%. Va tik klausėjui, kaip paaiškėjo, šiuo
atveju iš tos infos nėra jokios naudos, nes 4Seasons'ai negaminami
reikalingų išmierų (nors aš pagalvočiau pvz., apie 235/50 R18, jei tik lįstų
po arkom ir ratlankiai ne per siauri).
O kas link Michelinų santykio su žemiau išvardintais 3 modeliais nepamenu
jau..

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i

"Exx" <chaosochartija@gmail.com> wrote in message
> [...]
>>> pabaigoje);
>>> 225/55R18 98V Vredestein QUATRAC 5 (C C 70dB) - 137;