Tema: Re: vibracija Pathfinder
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-08-26 12:22:55
Sudilus kryzmei gazuojant ir atleidus gaza pasigirsta toks "cinkt"
 metalinis garsas, beje, labai neilgai, tuoj tas kardanas
 nukrenta. Beje, tai kad buvo nesenai tvarkytas yra ne privalumas,
 greiciau atvirksciai, pirmiausia ziuriu mazgus prienkuriu nesenai
 buvo lysta, tik paskui kazka kitka. Kryzme nesunku patikrint
 kardana ranka paklibinus, ar net apziurejus. Bet siuo atveju
 kazin, labiau man primena pakabinamo guolio, toks gumoje, ant
 kurio laikos kardanas, susidevejima. Arba jo gumos
 susidevejima.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----