Tema: Re: Apsaugos sedynei
Autorius: solara
Data: 2017-08-24 16:02:14
suveikia, bet neilgam :) arba pagal kitą paragrafą pavaro :)

arba tenka įsivelti į sriūbavimus 'čia ne tik aš , čia ir sesė prišiukšlino'
ir t.t.  Dažniausiai elementariai nėra tiek laiko.

pas mane irgi 3, bet kaip nekeisti daugiausia zbitkų pridirba vyriausia, ir
dar mažesnius prikursto

"none"  parašė naujienų news:onmi8j$ke1$1@trimpas.omnitel.net...

o tai tai 6-metei nebandei išaiškint, kad visą betvarkę reiks pačiai
susitvarkyti?
Pas mane kažkada lyg ir buvo problema su netvarka, bet taisyklės yra,
jas tik reikia priminti ir situacija visai pakenčiama (3 vaikai pas mane).