Tema: Re: dureliu garso izoliacija
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-08-24 10:58:11
Jei garso izoliacija pries tai buvo tik celofanas, tai pasijaucia
tikrai, kaip kad Cveke. O Saab'e jos ten is gamyklos ideta buna :)
Jei i tema - kolega pasakojo, kaip jo pusbrolis daresi kazkokiam fiate
izoliacija su bituminem stogo cerpem :) pigu, mases daug, klijuot jas
nesunku buvo - patepe su bitumine mastika, po to su statybiniu fenu
pakaitino ir prisilyde kietai. Tik nepersistenk - po to duru vyriai
nelaiko nuo mases :)