Tema: Re: karucio registracija
Autorius: ostapas
Data: 2017-08-23 09:22:29
Atrodo pavyko užpildyt alektroninę šiaip ne taip. nx kaip tę lūžinėja
viskas. Procesas sustabdytas, nes kita pusė nepateikė perdavimo dokų.

"Caponi"  wrote in message news:onj5tp$jto$1@trimpas.omnitel.net...

Šais metais teko dalyvaut 3 procedūrose, vieną kartą tilpau į pusvalandį (o
gal net 20 min), vieną kartą užtrukau beveik valandą, o vieną karta
~pusantros. Šiaip praktika rodo, kad geriau nelėkt anksti ryte, kokią 10-11
val. eilės būna mažesnės. Ir yra įtarimas, kad daugiau žmonių būna po
savaitgalių ir šventinių dienų.
Elektroninės procedūros nebandžiau.

--
Caponi