Tema: Re: civilinis ir naudojimas uzsienyje
Autorius: gopenzo
Data: 2017-08-21 18:02:00
BTA dalbajobai. kažkada man reikėjo žalios kortelės, tai norint ją
gauti, jie perskaičiuoja draudimo kainą ir turi primokėt pinigų, nes
tipo jeigu nori žalios kortos, reiškia tikrai važiuosi į užsienį, o tai
reiškia, kad rizikingumas padidėja. bandžiau ten su jais skundais
rašinėtis, po poros skundu kažkaip man atsibodo :))