Tema: Re: Toyota Auris Touring Sport
Autorius: DK
Data: 2017-08-25 08:31:28
Bendras pojūtis - diena ir naktis, 2 ltr. benzas nevaziuoja. Ilipus i
hibrida visiskai kitoks pojutis, jis ir vaziuoja ir tylesnis ir net
nezinau, toks ispudis jog net vaziuokle kitaip dirba.
Nu bet Toyota... Nzn kodel, bet man visi toyotos salonai varo nevilti.
Didesne neviltis buvo apemus tik 4 men. vairuojant golf3.