Tema: Re: Re:Intercars - yra ?ia atstov??
Autorius: markatas
Data: 2017-08-16 15:52:10
Na bet pvz Kaune yra 3 intercars taskai, jei vienam paskambinai, o
nuvaziavai i kita irgi ablomas gaunasi, nes jei ko reikia, is kito tasko
esancio tame paciame mieste nepaima, o uzsakineja is centriniu sandeliu ir
gauni kita diena. Aisku botaniku zvairu pas juos yra, as pats tikrinuosi
kodus per kelias vietas pries uzsisakydamas

markatas