Tema: Re: Vogtas laptopas
Autorius: benamis
Data: 2017-08-16 10:41:06
Tai jau viskas, gali pamirsti ta laptopa. Ypac jeigu nebuvo ijungtos
visokios find my device funkcijos. Trubut 1% tikimybe, kad toks luzeris
pavoge, kad naudosis neperinstaliaves windozes. Manau vagys zino, ka reikia
minimum padaryti, kad apsunkinti kompo suradima.

"fenix@w"  wrote in message news:on0shs$j46$1@trimpas.omnitel.net...

2017.08.16 10:32, benamis rašė:
> ojjj... Tyresnio mokesciu moketojo uz mane vargiai ar surasi:)))
> Nevaziuoju i polandija sasysku pirkt, nerukau baltarusisko taboko ir
> t.t. Gulejau ligonineje, niekur pakisu nenaudojau, o tiesiog nuosirdziai
> visiems padekojau uz darba. Beje, palatos draugas tai blaskesi kaip cia
> ka iduoti nes gi "mama sake, kad reikia":)
>
> p.s. Mano mamos kompa irgi buvo pavoge. Apverkem, priemem nuostolius
> kaip pamoka ir pasirupinome, kad sekantis toks atvejis nebutu toks
> baisus:)

oj, sorry, galvojau, kad tu trydos autorius.
visose situacijose reikia ziureti i konteksta - oficialiai sekmingo
kompo suradimo gali atgauti savo kompa po teismo, kai daiktiniu ikalciu
nereikes. kada cia bus - po pusmecio? metu?