Tema: Re: latviu vmi
Autorius: MRT
Data: 2017-08-11 12:59:56
> Short:
> gavau LV baudą už tai, kad overspeedinau. Kadangi aš law abiding citizen, tai sumokėjau. Man rodos tada buvau girtas, tai
> sudrebėjo krumpliai ir vietoj 40 eurų pervedžiau 60, dabar apsižiūrėjau. Gal kas susidūrę su procedūrom kaip iš latvių VMI
> permokas gražintis, įtariu gražus laiškas su prašymu nepraeis.
> P.s. nors iš tiesų gražų laišką jau išsiunčiau.

O tas "law abiding citizen" nebuvo laikinas reiskinys po "alcohol drinking citizen"?
Gal ir overspeedinai girtas?.. tai tiesiog pakoregavai sankcija pagal
sunkinancias aplinkybes.. galu gale, jei negrazins, tai varyk i LV ir pabandyk
nenufotkintas dar karta overspeedinti uz ta pervesta skirtuma, t.y. uz 20 Eur.

Siaip viskas OK.. 40Eur + papildomas alkoholio akcizas ar bankine bauda,
taikoma uz pavedimu atlikima ne trezna galva ir jau drebanciais krumpliais, = 60 Eur :)