Tema: Re: Keistas pasiulymas susimoketi bauda
Autorius: eSSas
Data: 2017-08-10 18:21:39
2017-08-10 18:08, Kastytis rašė:
> beabejo kad ant asfaltuotos. Bet klausimas ne tame buvo, o ar gali taip
> is lempos ne policininkas nustatyt ale pazeidima ir paskirt bauda?

Tu klausi, ar gali policininkas be Tavo dalyvavimo paskirti Tau baudą?
Žinoma kad gali, jei buvo pažeidimas.

Nueisi į policiją, pamatysi nuotraukas, tuo pačiu prarasi galimybę
susimokėt pusę minimalios baudos ir - jei gailėsies - gausi vidurkį.
Tada jį skųsi, nes tai net 4x daugiau už pusę minimalios, o teisėjas
pasakys, kad "reikėjo pasinaudoti galimybe mokėti laiku, rasi
prasižengimas įvyko", o tau beliks susimokėt ir pabrukt uodegą arba
emigruoti ten, kur tokios baudos kartais ar eilėm didesnės. Kiekvienam savo

S.