Tema: Re: kur superka brūngę akumialiatorius Vilniuj?
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-08 20:32:34
Novitera veikia visoj Lietuvoj - Kontaktai -> Supirktuvių adresai, pasirenki
ant žemėlapio regioną ir gauni telefoną. Paskambini ir susitari kur ir kada
čiuvakui privažiuot su babkėm ir svarstyklėm. Dėl kelių eurų gal ir nenorės
važiuot, bet jei jau pačiam aktualu kur brangiau superka, tai tikriausiai ne
apie porą CPU šneka eina :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Aš kažkada pasigailėjau, kad kelias dėžes visokių IDE/FDD kabelių
išmečiau į šiukšlių dėžę :-)