Tema: Re: Greitis, tolerancija ir nevirÅ
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-08-07 23:55:33
Tegul velkasi nors 30.. Man kai turbo šlanga buvo trūkus ir sugebėjau
slinkti tik ~70-80, su nuliu akseleracijos, Alytus-Vilnius intensyvaus
eismo metu, stojau į daugelį autobusų stotelių praleist visus..
Ir tai širdį skaudėjo, kad neturiu švieslentės kaip apsaugos tarnyba
kažkuri, kurioje galėčiau parašyt, "Sorry, tuoj praleisiu"