Tema: Re: OT: enter credentials win 10
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-08-07 10:21:17
Vis tik paprašyčiau plačiau, kaip tai padės eilinei buhalterei
(mano kasdieninis kontingentas), netgi be klaidų nesugebančiai
to pranešimo perskaityti (jau nekalbant apie "suprasti")? Kaip ir
explorerio perspėjimas, kad programos atnaujinimo parsiuntimas
nutrauktas, nes jis "can harm your computer" :D
Blogiausia, kad visi šie "fyčeriai" vis tik neapsaugo nuo pagrindinio
žioplų buhalterių "draugo" - cryptoviruso. O visus kitus išgaudyt nėra
problemų, jei pasitaiko.