Tema: Re: V- Nauja zvaigzde
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-08-06 18:14:21
O tai Jūs bent žinot kas čia tokie išpindėję? Aš galvojau čia tik
visokie o.politics grybai spamindavo, o ne senieji ir ištikimieji
newzistai..
Man išvis šita tema (ne tik čia, bet ir per kitus forumus) atvėrė akis
netikėtai - niekad negalvojau, kad lietuviai yra tokia davatkų ir
konservatorių tauta, ir dar labiau, kad jų tiek newsuose prisirinkę. Dar
kituose forumuose gezų prisirinkę, kurie už tokią karjerą linkę
sudainuoti "Brooklinas - dėjau" (nsfw), bet vistiek žiūri...

Gal reik tuos newsus permest į kokį nors ofšorinį hostingą ir dėt skersą
ant visų skundų? :)