Tema: Re: Automato alyva
Autorius: SVYT
Data: 2017-08-04 08:01:19
Keiciu ir labai tvarkingai visa gyvenima, ir pilu tik pilna sintetika, mitas kad senai masinai ji netinkama. Man alergija nuo pusiau sintetiniu ar mineraliniu tepalu, o as megejas vis issitept rankas.
Bet zinojau viena taksi firma kuri nekeisdavo, skaiciavo kad jiems pigiau keist variklius, nes tepau keitimas varikliu resurso nepadudindavo. Tai buvo pries 10 metu, senos dujines audi, pasatai.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/