Tema: Re: Paprotinkit Citroen C4
Autorius: fenix@h
Data: 2017-08-01 15:41:12
2017.08.01 11:39, DJ rašė:
> Sveiki,
>
> vat dairausi po truputi "naujo" automobilio savo fėjai. Už akies kliūna
> Citroen C4 antros kartos (2010 ir vėlesni metai).
> Labai didelis blogis?
>
> Dėkui už pastabas
> DJ

ispanijoj 12 dienu toki buvau issinuomaves, mechanika, paprasciausias
dyzelis. Tai bendraja prasme dedu +, kaip toks kibiras maloniai vaziavo,
kas tikrai nepatiko, kad 130+ greiciais autobane per kalnus vairas per
sunkus, ar reguliuojasi bbz, neieskojau. LT ir 1000km aplink tokiu keliu
kur tokiais greiciais gali varyt nera :) Kalnu keliukuose leciau ledas,
normaliai pasmaugiau po siera estrella serpantinus. Vaziuokle normaliai,
pavaru deze normaliai. Variklis per silpnas jeigu jau ziuret, gal ne ta
paprasciausia 90Ag dyzeli, bet kazka rimciau. Kuro sanaudos labai geros,
5,5L/100 eiles buvo
Kas dar patiko, kad izoliacija garso nebloga, salonas nieko, siaip
mashina vykus. Ikalnes stabdys tai kiekvienasyk dziugina, ne tik sitoj
mashinoj.
Apie eksploatacija nieko negaliu pasakyt, nes buvo tik kelis kkm nubegus.