Tema: Re: 2 TDI 103Kw tepalai
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-27 01:18:19
Tipo bus didesnis ir tolygesnis tepalo slegis. As pigiausia sintetika pilu jau
daug metu be didesniu bedu, taip sutapo kad paskutinius kelis kartus pyle man super duper, ir kas 4000 km keiciau turbinas. Dabar vel tie tepalai :) kokie nezinau, neklausiau, nedomina. Svarbu kad atitiktu specifikacijas ir nebutu padirbti, itariu perkant brangiausius sansu gaut meslo kruva ir sugadint varikli daug daugiau nei pilant pigesnius.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/