Tema: Re: Dvitaktis variklis- kristolinis rutulys
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-27 01:11:16
Sakyk ka nori, bet netiketai zigulys man nebuvo sugedes, visa rusyna isvazinejau, o su e39 jau po vilniu baisu, tiesa kol kas tik kuro siurblys bake ir turbina jau 2x per 3 metus, 4 tempimai i servisa per 3 metus, zigulio isvis ne karto nesu tempes servisan, tik su tikslu uzvest jei sedo akumas.
Is masinos ne vien patikimumo reikalaujama, juolab ne negyvenamoj saloj, visur pilna servisu, o pirkejai nesikoncentruoja i patikimuma, o tai iki siol krokodilas mersas butu gaminamas.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/