Tema: Re: Statoil/CircleK LPG kaina?
Autorius: solara
Data: 2017-07-26 09:46:41
jau  antra savaitė (mažiausia) taip, tikrai ne savaitgalinė akcija. Vakar
irgi ten pat pyliausi,
(tik ne su auksiniais ratais :)) , kaina vis dar mažesnė . Dar kai nuolaidą
pritaiko, visai super gaunasi
tik auto ant dujų pradėjo kaprizintis... :( Nei iš šio, nei iš to, užgesta,
dažniausiai riedant nuo kalno , taigi - laisva eiga (automatas)....

"fenix@h"  wrote in message news:ol8jpj$v3q$1@trimpas.omnitel.net...

Vilniuj 2 kolonelese Svanoriu pr. prie elektrines, savaitgali buvo LPG
~49 ct, kai kitus tam paciam tinkle ~57ct - ar kas nors zinot, cia
kazkokia vienkartine akcija ar kryptingas marketingas?

p.s. FX50s su auksiniais ratais pries mane pyle duja - graziausia
mashina, kokia prie lpg esu sutikes, prisipazinkit, kieno?