Tema: Re: Re:Langu pleve, kuo klijuot
Autorius: daliu$
Data: 2017-07-21 09:21:16
Paimk drabužių pūkų surinkėją (volelis su lipnia plėvele ir su rankena). Juo
perbrauk per švarią plėvelę, ir jinai pasidarys lipni. Čia taip bent daro
kai telefono plėvelę reikia perklijuoti.

"SVYT"  wrote in message news:oks4t3$ou6$1@trimpas.omnitel.net...

Sausai isvis tie du stikliukai nelimpa, tas apsauginis kazkuo isteptas
buvo.gal muiluotu dar pabandysiu.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----