Tema: Re: M?lynas d?melis
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-12 21:54:13
Arba ismetimo voztuvu gumeliu nebera, jos tik uzgesinus varikliui stabdo tepalo patekima, subega kas buvo galvutej be ju i cilindrus, vaziuojant del slegio nieks nepakliuna, ir del keliu gramu nepamatysi. Bet cia gana egzotine situacija, sovietmeciu taupydami kai kas nekeisdavo ismetimo voztuvu salniku, ir klientai sako nepastebedavo. Gumeles meistriukas kitam parduodavo ar idedavo.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/