Tema: Re: Off delfio reklama ir adblockeris
Autorius: Doxlas
Data: 2017-07-12 20:44:02
Taip :-) Nekenčiu reklamos. Blokuoju reklamas nuo 2004 metų, ir dabar kai ne
savo kompe pamatau browserio langą su visomis reklamomis ir javascriptais,
mane apima siaubas. Ir visus savo androidinius devaisus rootinu, kad ten
reklamų nematyti. TV nežiūriu 10 metų.

"Dainiushas"  wrote in message news:ok5mm3$e58$1@trimpas.omnitel.net...

jūs rimtai tokie ant tiek jautrūs, kad tokia huinai sutrikdo trapią
pusiausvyrą?