Tema: Re: Atsarginio rato paieškos
Autorius: MRT
Data: 2017-07-08 21:27:58
> Man įtarimas, kad pilno dydžio padanga netilps pas mane, bet reik
> bagažinę iškraustyt prie progos ir pamatuot...

Pamatuot geriausias variantas.. nes googlinant
dar aiskintis, apie kuria karta raso reiktu:
http://img.photobucket.com/albums/v308/AlanHo1937/i30%20Forum/BootDimensions-1.jpg

sitoj lyg ir kazkiek lieka vietos virs tabletes
http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/images/car_photo_540259.jpg

bet gali but, kad virs zapaskes numatyta vieta domkratui,
irankiams ir pan. jei siuos kazkur kitur apgyvendint
(jei i normalu rata nesutilptu), tai gal ir normalus telpa.

i30 2013:

195/65R15 = Tire Diameter 635 mm
205/55R16 = Tire Diameter 632 mm
225/45R17 = Tire Diameter 634 mm

125/80R15 = Tire Diameter 581 mm
Sita per maza, atitiktu 185/55R15 (585mm)
bet tokia issigooglina kaip nuo i30.

Turetu but kazkas apie 125/80R17 (632mm).

Jei per milimetronus netelpa R16/R17, tai
atsarginis R15 tarsi vis vien geriau nei ta tablete.