Tema: Re: DE fotoradarai
Autorius: tomasz
Data: 2017-06-30 21:07:10
tai daug ka gali....
gali nesipraust, gali girtas vazinet...
tik rezultatai nedziugins.

--

t.
"SVYT" <juzila@mail.ru> wrote in message
news:oj5pmf$olq$1@trimpas.omnitel.net...
Gali ir nemoket, jie kaip lenkai siuncia bet negali issieskoti baudos.
vokietijoj su vokiska masina gerai virsijau, vokietis dave mano rekvizitus,
tai is pradziu 60 euru prase, paskui 96, tuo ir baiges, veliau kelis kartus
vokieciu pilicija stabde tikrino dokumentus ir nieko nesake.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/