Tema: Re: paburiam iš krištolinio rutulio(vw 98m, 1,9tdi 66kW )
Autorius: Kurmis
Data: 2017-06-28 11:10:27
a variantas lempinis, nes sitam modeliui bake siurbliuko tiesiog nera.
kuro filtra pasikeisti neprosali.

b variantas, tolygus ilgesniam starterio prasukimui ar tiesiog eterio
purskimui i isiurbimo kolektoriu.

man labiau butu idomu ar nera papildomos signalkes, gal ji tiesiog blokuoja
variklio kompo darba ar isvis tik voztuvelis neatsidaro varikio siurblyje.
jis valdomas +12v.

Kurmis