Tema: Re: Re:e39 numiro
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-25 21:40:31
As is savo skaudzios patirties
mano turetu e34, ir 39 slyksciausi ir bjauriausi gedimai susije su siurbliais, e39 variklis pigesnis nei siurbliu remontas, ir dar laike tik metus. E34nors pripylusbpilna baka vaziuodavo be jo.
 Uztat e28 nors su smeliu ar vandeniu pilk i baka, viskas filtre lieka ir sistemai dzin koks kuras.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/