Tema: Re: Dyzelis u?siorina
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-22 15:24:24
Pasiaiškinau giliau, tai jei viską teisingai supratau iš perpasakotos
meistro istorijos, tai gale siurblys tik varinėja tarp bako pusių, o
priekyje kur ant diržo pats pasisiurbia. Jame pradrožta jau viskas, ir
užvedimui nepakanka smarvės sukelt slėgio.. Visą siurblį tvarkyt/keist
kainuoja daug, pasiūlė susirast elektrinę dyzelio pompą ir įmest kur
nors pakeliui patiems. Skamba logiškai.. Ką newsų ekspertai mano? :)