Tema: Re: amortik? keitimas - ar daryti suvedima?
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-21 18:38:39
Taupant po remonto stebek ar nepasikeite ratu geometrija- ar nepradejo tempt i sona, kaip po posukio atmeta vaira (turi atmest, bet lengvai, su nedidele pagalba)
bet jei ten kaip 2 golfe ir atsukines tuos varztus kuriais reguliojasi kasteris ir isvirtimas, tada geriau reguliot. Suvedimas tik vienas is triju priekiniu ratu reguliavimu, tiesa, kai kuriose pigiose masinose tik jis reguliojasi, isvirtimui, kasteriui (posukio asies posvyriui) sutvarkyt reikia kebulisto. Kasteris nekrintantis i akis reguliavimas, bet jei jis blogas, ar juolab skirtingas masina pradeda "metyti", jei per mazas vaziuojant tiesiaja, per didelis posukyje (arba atvirksciai jei maisau) o jei skirtingas tai ir tiesiojoj ir posukyje, bet padangu needa. Cia kaip dviracio sake, ratas truputi priekyje, ir kampu i kelia.


-- 
svyt


"Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> Wrote in message:
> neziurejau kaip outlanderio amortikas tvirtinasi, bet tikiu kad amortikas i 
> sake tvirtinasi dviem varztais, kurie leidzia amortikui pasivartyti. vat 
> pavartymas gautusu del isvirtimo, kuri daro suvedimo metu.
> Kurmis
> 
> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message 
> news:oibl1p$i48$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nusibaig? Mitsu Outlanderio (2008, 2,2 dyzelis) priekinis amortikas. 
>> Nusipirkau naujus, pasiruo?iau keisti ir perskai?iau manuale, kad po 
>> amortik? keitimo reikia rat? kampus ir suvedim? patikrinti. Lyg ir ne 
>> problema b?t?, bet ?alia para?yta, kad suvedimas reguliuojamas vairo 
>> trauki? ilgio pagalba, o trauk?s paleisti kei?iant amortik? nereikia. Kaip 
>> ir nereikalinga ta proced?ra tampa... Ar ?ia tik manual? formalus 
>> reikalavimas, ar visd?lto suvedim? varyt patikrinti? A?i?. 
> 
> 

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/