Tema: Re: vairo vibracija, stabdziu diskas
Autorius: Caponi
Data: 2017-06-19 08:33:49
Sorry, gal aš kažko nežinau, bet kas iš čia įvardintų vibracijos priežasčių
(apart kreivų diskų), gali įtakot tų diskų susikreivinimą? Savaime aišku,
apie užkepusius supportus, kaip diskų kreivumo priežastį, šneka neina, jie
bet kokiu atveju keičiant diskus ir kaladėles bus patikrinti ir sutvarkyti.

--
Caponi
Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI