Tema: Re: waze
Autorius: Yvl
Data: 2017-06-15 13:53:05
xujasie - odometru greiti matuoji? neuzpisa nuolat kelio is laiko dalint?

"DK"  wrote in message news:ohto21$b8l$1@trimpas.omnitel.net...

Nu taigi radaras stovi ties Rumšiškėm. Jis neveikia, bet įprotis prieš
radarus greitį mažint. Aišku 135 ant odometro realus turbūt 130, tai
būtų galima ir nekreipt dėmesio.
Atgal važiuojant aš ties Rykantais nusuku, tai man tolimesni radarai
neaktualūs.